Stabileste obiectivul


 

Stabilirea obiectivului este unul dintre cele mai importante lucruri in desfasurarea unei campanii.

Stabilirea unui obiectiv realist pentru campania ta, va duce la cresterea credibilitatii si va demonstra faptul ca iti doresti sa duci ideea la materializare. 

Recomandam sa-ti stabilesti obiectivul minim astfel incat sa-ti poti implementa proiectul si sa livrezi toate recompensele promise. Acest lucru va duce la atingerea obiectivului cat mai repede posibil. Sustinatorilor le place sa vada o progresie in sustinerea obiectivului, intotdeauna vor sustine proiecte cu sanse mai mari de realizare.

 Strange bani din comunitatea ta foarte apropiata. 

S-a demonstrat ca initiatorii strang fonduri pentru campaniile lor in jur de 40% din reteaua lor de cunoscuti. Este cel mai simplu mod sa-ti calculezi obiectivul, facand o lista cu cunoscutii tai (familia, prieteni apropiati, s.a.m.d.) si estimand sumele colectate de la ei. Suma estimata trebuie sa fie 40% din obiectivul tau. 

Cand alti sustinatori vor vedea ca alti contribuabili te-au sustinut, increderea in a sprijini proiectul tau va creste si vor fi mai dispusi sa te sustina financiar. 

In momentul in care inregistrezi progrese la nivel financiar din partea sustinatorilor asta confirma faptul ca obiectivul ales este unul realist iar media va accepta mult mai usor sa distribuie proiectul tau pe canalele lor de comunicare. 

Daca proiectul tau este unul mai complex, recomandam sa-l divizezi in mai multe campanii astfel va deveni mai usor de finantat. 

Inainte de lansarea proiectului pe platforma iti recomandam sa-ti faci o revizuire a obiectivului, luand in calcul: recompensele oferite, costul de transport, comisioanele platformei, toate acestea reduc sumele nete cu care vei ramane la finalizarea campaniei. 

Dupa publicarea proiectului pe platforma, valoarea obiectivului nu mai poate fi modificata.


  

INCA NU AI GASIT CEEA CE CAUTI?

CONTACTEAZA-NE