Durata de promovare a unei campanii


 

 Care este perioada de desfasurare a unei campanii? 

Noi recomandam ca desfasurarea unei campanii sa aiba o durata intre 30 si 40 zile calendaristice, din urmatoarele motive: 

Campania ta ar trebui sa aiba o durata suficient de lunga astfel incat sa poti capta si atinge nivelul de audienta dorit, dar nu foarte lunga astfel incat poate deveni plictisitoare. 

Cu cat durata campaniei este mai mare, cu atat iti va fi mai greu sa mentii nivelul de interes si atentia audientei. 

Pe finalul campaniei se recomanda a se crea un eveniment gen “urgenta” pentru a motiva suplimentar potentialii sustinatori sa actioneze acum, contribuind. 

Ia in considerare durata de desfasurare a campaniei si gandeste-te ca va trebui sa te dedici pe toata perioada ei, astfel poate nu vei dori sa alegi durata maxima de 60 zile. 

Trebuie luat in considerare faptul ca vei intra in posesia fondurilor colectate dupa aproximativ 15 zile de la data finalizarii campaniei, cu exceptia incasarilor prin SMS care vor fi transferate in termen de 60 de zile de la finalizarea campaniei.


  

INCA NU AI GASIT CEEA CE CAUTI?

CONTACTEAZA-NE