Cum sa-ti faci o campanie in detaliu


Pentru a crea un proiect pe platforma trebuie sa te asiguri ca esti logat, acest lucru se poate verifica dand click pe butonul din dreapta sus unde iti apare imaginea de profil si numele de utilizator. 

Urmatorul pas este sa dai click pe “+Adauga un proiect” moment in care ti se deschide o fereastra noua. 

Pe toata durata conceperii unui proiect vei gasi recomandari plasate intuitiv sub denumirea de “Vezi recomandarile noastre”. 

Pagina de adaugare cauza debuteaza cu “Titlul proiectului”. Titlul ales trebuie sa se incadreze in maxim 50 caractere si sa fie cat mai reprezentativ pentru proiectul tau. 

Odata stabilit “Titlul proiectului” sub el se va forma automat un link care va fi valabil pe toata perioada de "viata" a unui proiect, incepand din stadiul de ciorna, trecand in stadiul de proiect publicat si in final in stadiul de proiect finalizat. 

Urmatoarea etapa consta in dezvoltarea continutului pentru proiectul tau, ea fiind impartita in cinci sectiuni. 

Vom incepe cu prima sectiune, “Detalii proiect” unde in aceasta sectiune trebuie sa oferi informatii detaliate despre proiectul tau. 

Ai posibilitatea de a-ti selecta o imagine de profil cu dimensiunea minima de 800x600px. Alegerea imaginii de profil a proiectului tau se va realiza din calculatorul tau personal, apasand butonul “Selecteaza imagine”. 

Am dezvoltat optiunea pentru tine de a incepe prezentarea proiectului tau cu un clip care se va putea incarca din contul tau de utilizator de pe Youtube, folosind link-ul clipului respectiv. 

Ai posibilitatea de a-ti selecta categoria din care face parte proiectul tau, dintr-o serie lunga de categorii. Este foarte important cand se selecteaza categoria sa fie relevanta cu tematica proiectul initiat. 

Fiecare proiect trebuie sa fie insotit de o descriere scurta care trebuie incadrata in maxim 150 caractere. Aceasta descriere scurta va fi vizibila in pagina de categorie alaturi de alte proiecte. Din acest considerent are un rol foarte important putand fi un factor decizional in accesarea proiectului de catre un potential sustinator in defavoarea altui proiect. 

Urmeaza descrierea propriu-zisa a proiectului, unde poti dezvolta continutul proiectului cu ajutorul intrumentele puse la dispozitie pe platforma. Continutul poate sa fie sub forma de text, imagini si video. Este de mentionat ca in acest camp nu exista limitare la numarul de caractere. 

A doua sectiune “Detalii extra” cuprinde informatii cu privire la obiectivul pe care initiatorul il stabileste pentru colectarea fondurilor. Sub valoarea stabilita de colectat se gaseste locatia unde se va initia proiectul, la fel si perioada de promovare a proiectului care este intre 1 si 60 zile calendaristice. 

A treia sectiune iti da posibilitatea de a stabili membrii echipei cu care vei colabora pe toata perioada proiectului tau. Selectia membrilor se va putea realiza doar pentru acele persoane care au deja un cont de utilizator pe platforma Sprijina.ro. Selectia se va putea realiza dupa nume sau adresa de email. Persoanele cu statut de membru vor avea rolul de editor pentru proiectul respectiv. 

In a patra sectiune care se numeste “Recompense” ai posibilitatea de a adauga diferite recompense adaptate proiectului tau dand click pe butonul “+Adauga recompensa”, moment in care se va deschide o noua fereastra de unde se poate incepe alcatuirea recompensei completand toate campurile care solicita detalii despre recompensa, cum ar fi: “Denumirea recompensei”, “Valoare”, “Cantitatea”, “Descrierea” detaliata a recompensei. Sa nu uitam un lucru foarte important, stabilirea datei de livrare a recompensei. Asigurati-va de faptul ca toate datele recompenselor au fost memorate apasand butonul “Salveaza”. Daca doriti sa continuati prin adaugarea de noi recompense se vor urma aceiasi pasi mentionati anterior. Va sugeram sa stabiliti o lista de minim doi si maxim opt recompense, avand posibilitatea de a selecta o recompensa ca si “recomandata”, aceasta fiind pozitionata prima in lista de recompense. Oridinea de afisare a recompenselor se face cronologic in functie de valoarea ei. 

In ultima sectiune care este “Finalizare” gasiti o sintetizare a informatiilor legate de proiectul dumneavoastra. Pentru a salva proiectul sub forma de ciorna trebuie sa fiti de acord cu “Termeni si conditiile” aflate in partea stanga jos printr-o bifare si urmat de actiunea butonului “Salvare ca ciorna”. 

Proiectul a fost salvat sub forma de ciorna si apare in contul tau de utilizator in sectiunea “Proiecte proprii”, unde ai posibilitatea de a modifica si adauga date noi ori de cate ori consideri ca este necesar pana la momentul publicarii proiectului. 


  

INCA NU AI GASIT CEEA CE CAUTI?

CONTACTEAZA-NE