Sustinatorii finanteaza idei care ii pasioneaza si in care sunt interesati sa investeasca in favoarea persoanelor care “construiesc” credibilitatea. Iti sugeram cateva aspecte de care trebuie sa tii cont in aceasta sectiune
Nu uita sa fii cat mai concis, dar in acelasi timp personal. Pune-ti singur intreabarea: daca cineva s-a oprit sa studieze continutul proiectului ar mai fi pregatit sa aduca o contributie?
Ofera cat mai multe detalii:
Simte-te liber de a da cat mai multe informatii despre campania ta si informeaza oamenii cat de valoroasa va fi contributia lor financiara:
Oamenii valorifica in special transparenta ta. Fii cat mai deschis si tine cont de riscurile si obstacolele care s-ar putea sa apara in calea atingerii obiectivului propus.
Desi unele persoane nu pot contribui financiar la cauza ta, asta nu inseamna ca nu te pot ajuta (exista si alte mijloace prin care poti fi ajutat):
Stabileste la finalul proiectului tau un set de “Intrebari frecvente si raspunsuri” care vor veni in intampinarea eventualelor nelamuriri ridicate de catre sustinatori privitor la proiectul tau. Creaza intrebari si raspunsuri pozitive si motivationale, ai oportunitatea de a transforma acesta sectiune intr-o prezentare pozitiva, completa si transparenta a proiectului tau, ceea ce te va pune intr-o pozitie extrem de favorabila.
Inainte de publicare, analizeaza-ti proiectul din punct de vedere gramatical si ortografic. Descrie-ti proiectul astfel incat sa fie foarte usor de citit si inteles de catre potentialii sustinatori.
Am incercat sa mentionam cele mai importante aspecte pe care iti recomandam sa le atingi pentru a realiza o prezentare cu un continut cat mai transparent, realist si de succes, avand ca scop crearea credibilitatii si atingerea obiectivului propus.